right click

rainbow link

Monday, May 16, 2011

♔ RINDU yang mencengkam ♔


Wahai engkau yang bernama kekasih..
Aku ingin kau tahu..
Aku ingin kau memahami..
Aku bukan lah insan yang hanya ingin dimengerti..
Aku mahu kan cinta yang abadi..
Pada mulanya..
Aku kurang faham mengenai erti cinta..
Sambil aku mengelamun..


Aku terfikir.. “Heyy-yo...apa cinta tuh?sejenis permainan untuk mempermainkan lelaki ke hape?haha”
Bila aku terfikir kembali..
Mungkinkah aku silap?
Atau..hmm..
Aku tidak kisah sekarang..
Yang hanya aku ingin kau tahu..
Aku terlalu rindu padamu..
Rindu yang sukar untuk ku ungkapkan..
Rindu yang tiada bandingan..
Rindu yang membuak-buak..
Rindu seperti ingin mendakapmu..
Tetapi , aku tidak mampu..
Kerna kau bukan muhrimku..


Oh Tuhan,.
Dan jika dia cinta mati ku,.
Aku harap, dia faham apa yang aku rasa..
Aku haya sekadar meluahkan..


p/s : missed glewr kat aBg!hikk :0

No comments:

Post a Comment