right click

rainbow link

Wednesday, June 29, 2011

Mengejar Mimpi..Mampukah aku?

Semangat ku kian runtuh..
Hatiku serring merintih..
Suaraku kian berbisik jauh..
Badanku longlai dan tidak teguh..

Tuhan..
Adakah ini cabaran yang harus aku lalui?
Adakah cabaran ini akan mematangkan aku??
Aku tidak sanggup lagi berdiri teguh..

Tuhan..
Tiupkanlah semangat jitu kepadaku..
Aku semakin lemah..
Aku semkin lemah berada di muka bumi ini ya Tuhann..
Aku tidak berdaya lagii..
Pelbagai onar dan badai menentangku..
Namun, aku tidak mampu dan kuat untuk menipisnya ya Tuhan..

Dan,.
Aku tidak sanggup lagi berada di bawah..
Aku malu..
Malu kepada diriku yang lemah ini..
Malu kepada mereka yang memandangku sinis..
Mampukah aku mengejar mimpiku ??
Hanya kepada mu aku berserah dan pasrah..
Semoga anganku akan terpahat pada melodi diriku suatu hari nanti..



No comments:

Post a Comment