right click

rainbow link

Wednesday, February 16, 2011

Inginku sebuah jawapan

Aku hanyalah manusia biasa yg penuh dengan masalah dan dugaan..dan pernah berkali kali untuk menyerah kalah..pasrah dan berserah..tiada yg tahu tentang masalah perihku itu..namun aku hanya mampu..membuku nya dan memakunya dalam dalam sehingga tiada siapa yg tahu..sehinggakan aku resah dan longlai memikirkan tentang masalahku itu..apa yg mampu ku buat?perlukah aku menceritakan ia pada mereka yg lain?adakah mereka faham erti sesebuah masalah itu?jawapannya..hila hilai di bisikan hati mereka..tawa tawa di segenap mata hati mereka..atau..adakah aku yg salah?salah ertikan sesebuah jawapan?!

Mungkin..
kerna..aku sendiri bingung..
Aku sendiri tidak faham..
Yang mampu ku ungkapkan ialah..
rambut sama hitam..hati lain lain~

No comments:

Post a Comment