right click

rainbow link

Thursday, February 17, 2011

Kenapa engkau tidak seperti dulu-dulu?

Walaupun dirimu dan dikau jauh beribu batu..
Namun hati terasa amat dekat sekali dengan mu..
Sungguhpun dikau berlainan daerah..
Terasa aku dikau selorong denganku..
Walaupun setits air mataku tidak kau kesat dengan sehelai tisu..
Namun ku rasa kau seperti mengesatnya dengan jari telunjuk mu..
Begitu dekatnya dikau pada diriku..
Semasa musuh mendekati..kau telah menyelamatkan ku pergi..
Pergi dari hati yang resah dan longlai..
Kau seperti memberi sinar bak cahaya keemasan..
Namun saban hari..
Aku selalu menanti dirimu..
Kenapakah kau tidak muncul dalam keberadaan ku pabila ku memerlukan??
Hmm..
Siapa kata aku tidak menitiskan air mata?
Siapa kata aku normal seperti biasa biasa?
Namun di sudut ranjau hatiku disini tersemat oleh 1001 tanda tanya..
Dan aku hanya dapat memberikan tanda soal..

Kenapa Engkau Tidak Seperti Dulu - Dulu ?



3 comments: