right click

rainbow link

Tuesday, February 15, 2011

Perjalanan

Kenapa manusia acap kali merintih pabila mereka di timpa sesuatu masalah? Padaku..itu adalah lumrah..lumrah kehidupan duniawi..setiap detik ku terfikir..mengapa kepiluan yang sering dibelenggu dek fikiranku? adakah aku patut diperlakukan sebegitu?huh!..sungguh tidakku sangka!dunia ini kadangkala kejam..masakan tidak?aku sendiri tertanya-tanya..perlukah aku terus menetap di bumi Allah ini?..bukan..bukan aku tidak bersyukur kepadaNya..malahan..aku sendiri keliru..acap kali ku keliru..pelbagai masalah yg membelenggu diriku..
sesekali ku ingin membunuh segalanya yang pernah tercatat di dalam kamus hidupku..walaupun segalanya hanyalah tinggal sejarah..aku,.hanya dapat pasrah..walau pada hakikatnya ku parah..tetapi aku hanya mampu berserah..semoga aku diberi jalan yg mudah..


No comments:

Post a Comment